Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen kan via de webshop.

Hoe lang vantevoren moet ik een bestelling plaatsen?
Hoe eerder je je bestelling doorgeeft, hoe beter. Het liefst heb ik de bestelling 3-4 weken vantevoren binnen. Wil je een last-minute een bestelling plaatsen? Bel dan even (06-82057980), dan kan ik meteen kijken of er nog plaats is in de agenda. Een bestelling dient altijd via de webshop te worden gedaan.

Wat zijn de kosten van een taart of sweets?
De taarten zijn ingedeeld in bepaalde categorieën wat betreft het design. De prijzen hiervan en ook van de sweets staan vermeld onder het kopje Cakes & Sweets. 

Ik heb een bestelling geplaatst via de webshop; hoe gaat het nu in z’n werk?
Als bevestiging van de bestelling krijg je een e-mail (check ook je ongewenste post) met de bevestiging. Daarna krijg je een aparte mail met de factuur en een betaalverzoek. Ook staat daar alle informatie in rondom ophalen, vervoeren en bewaren van je bestelling.

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn eerder verzonden bericht. Wanneer kan ik dit verwachten?
Berichten worden doorgaans binnen 72 uur beantwoord. Het kan zijn dat door drukte het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Kijk tevens in je spambox; soms belandt het bericht daar.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen? 
De bestelling kun je op de afgesproken dag en tijd ophalen aan de Karthuizerlaan 68 in IJsselmuiden. Dit is geen fysieke winkel en daarom kan de bestelling alleen op afspraak worden opgehaald. Op zaterdag gelden er vaste afhaaltijden en bestellingen voor zondag en maandag kunnen op zaterdag worden opgehaald.

Hoe kan ik de taarten en sweets het beste vervoeren?
Alle producten worden verpakt in een doos waarin het goed kan worden vervoerd. Voor het vervoer raad ik een vlakke ondergrond aan in de auto; of in de kofferbak of bij de passagiersstoel op de grond. Bestellingen ophalen op de fiets wordt ten zeerste af te raden.
Met warm weer is het belangrijk om te zorgen voor een koele auto met airco op de koudste stand. Rijd niet te hard en plaats het product bij aankomst gelijk in de koeling, mits anders vermeld. Jolicious is niet aansprakelijk voor schade aan het product ten tijde van het vervoer van de klant.

Hoe lang kan ik mijn product bewaren?
Producten kunnen tot 5 dagen worden bewaard, mits het advies omtrent bewaren is opgevolgd. Blijft er wat over, dan is het tot 3 maanden te bewaren in de vriezer.

Kan mijn bestelling ook bezorgd worden?
Alleen bestellingen voor een bruiloft worden op de locatie bezorgd. De andere bestellingen dienen op de afgesproken dag en tijdstip te worden opgehaald.

Maak je ook allergeenvrije producten?
Nee, ik maak geen allergeenvrije producten en kan niet aansprakelijk worden gesteld bij allergische reacties.

Heb je een andere vraag?
Neem contact op via de WhatsApp button aan de rechterkant, stuur een e-mail naar jolicious.cakesandmore@gmail.com of neem telefonisch contact op (06-82057980).