• 06-16046218
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen kan via het bestelformulier op de website

Hoe lang vantevoren moet ik een bestelling plaatsen?
Hoe eerder je je bestelling doorgeeft, hoe beter. Het liefst heb ik de bestelling 3-4 weken vantevoren binnen. Wil je een last-minute een bestelling plaatsen? Bel dan even (06-16046218), dan kan ik meteen kijken of er nog plaats is in de agenda. Een bestelling dient altijd via het bestelformulier op de website te worden geplaatst.

Wat zijn de kosten van een taart of sweets?
Klik hier voor alle prijzen.

Ik heb een bestelling geplaatst; hoe gaat het nu in z'n werk?
Als bevestiging van de bestelling stuur ik een e-mail (check ook je ongewenste post) met de bevestiging en betaalverzoek voor de aanbetaling. 1-2 weken voor de leverdatum stuur ik een e-mail met de laatste informatie rondom ophalen, vervoeren en bewaren van je bestelling en een betaalverzoek voor de rest van de betaling. 

Hoe gaat de betaling?
Voor het reserveren van een datum in mijn agenda vraag ik een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag (of €50,- als de bestelling nog niet volledig duidelijk is). Binnen 1-2 weken voor leverdatum krijg je een mail met een betaalverzoek voor de rest van de betaling.

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn eerder verzonden bericht. Wanneer kan ik dit verwachten?
Berichten worden doorgaans binnen 24 uur beantwoord. Het kan zijn dat door drukte het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Kijk tevens in je spambox; soms belandt het bericht daar.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen? 
De bestelling kan je ophalen op mijn adres: Karthuizerlaan 68 in IJsselmuiden. Dit is geen fysieke winkel en daarom kan de bestelling alleen op afspraak worden opgehaald. Op zaterdag gelden er vaste afhaaltijden en bestellingen voor zondag en maandag kunnen op zaterdag worden opgehaald.

Hoe kan ik de taarten en sweets het beste vervoeren?
Alle producten worden verpakt in een doos waarin het goed kan worden vervoerd. Voor het vervoer raad ik een vlakke ondergrond aan in de auto; of in de kofferbak of bij de passagiersstoel op de grond. Bestellingen ophalen op de fiets wordt ten zeerste af te raden. 
Met warm weer is het belangrijk om te zorgen voor een koele auto met airco op de koudste stand. Rijd niet te hard en plaats het product bij aankomst gelijk in de koeling, mits anders vermeld. Jolicious is niet aansprakelijk voor schade aan het product ten tijde van het vervoer van de klant.

Hoe lang kan ik mijn product bewaren?
Producten kunnen tot 5 dagen worden bewaard, mits het advies omtrent bewaren is opgevolgd. Blijft er wat over, dan is het tot 3 maanden te bewaren in de vriezer.

Kan mijn bestelling ook bezorgd worden?
Alleen bestellingen voor een bruiloft worden op de locatie bezorgd. De andere bestellingen dienen op de afgesproken dag en tijdstip te worden opgehaald.

Maak je ook allergeenvrije producten?
Nee, ik maak geen allergeenvrije producten en kan niet aansprakelijk worden gesteld bij allergische reacties. 

Ik heb een andere vraag!
Stuur gerust een e-mail naar jolicious.cakesandmore@gmail.com of neem telefonisch contact op (06-16046218) 

© 2022 Jolicious

Zoeken